BELLA TIPSAR!

telloIgår fick jag hem ännu en påse av världens bästa hundmat från världens bästa företag, Animail. Dom är helt underbara, jag rekommenderar dom verkligen för hundägare, det kommer bokstavligt talat enda fram till dörren! Jag har egentligen en halv 15 kg påse kvar från förra omgången men tänkte jag beställer en innan vi flyttar så jag slipper beställa mitt i flytten 🙂

Jag beställde samtidigt hem lite ben till hundarna, mest tugg-galne Jason eftersom de andra två bortskämde typerna endast äter grisöra, eller liknande 😉 De kan få något ryck ibland o tugga på sånna här ben men inte jätte ofta! Det blev även lite bajspåsar och även en som jag hade tänkt ha som ”vatten-bar” för hundarna men det blev nååågot fel storlek så Josefine får ta den till sin framtida katt 😉 haha!
saker

Lämna en kommentar